Pagina's

maandag 5 januari 2015

Cream blush

Een cream blush. Ik heb ze sinds kort ontdekt. In het begin moest ik er niet zoveel van weten maar toch krijgt dit product steeds meer een plekje in mijn stash.
Het is altijd even kijken hoe je het aanbrengt: met vingers of kwast. Mijn voorkeur heeft het om met de handen aan te brengen, zo smelt het op je huid en kun je het aanbrengen zo dik als je zelf wilt.


Het is een blush met een koraal roze kleur. Op de foto lijkt hij oranje maar hij neigt meer naar het koraal. Een perfecte kleur voor een gezonde blos op je wangen. De stick voelt hard aan, maar als je op je handen smeert (wat mijn voorkeur heeft) dan smelt de blush meteen. 
So Susan belooft dat zij 8 uur blijft zitten, dat is niet helemaal waar, maar misschien komt dat omdat ik het niet zo dik heb aangebracht.

Ik heb van mezelf al redelijk rode wangen. Daarom doe ik nooit veel blush op want ik kan niet blush over mijn hele wangen verspreiden. Voor de foto had ik het wel dikker aan moeten brengen. Dat moet ik onthouden voor de volgende keer!

Ik ben in iedergeval heel dik tevreden over deze blush. Ook al blijft hij dan geen 8 uur zitten, wel vind ik hem heerlijk en een super mooie kleur! 

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Fris kleurtje zeg, staat je echt goed! Ik heb zelf ook wel een aantal creamblushes in mijn stash liggen, maar echt fanatiek gebruiken doe ik ze niet. Ik vind poederblushes uiteindelijk toch wat fijner werken... Maar deze ziet er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal hebben de poeder blushes toch mijn voorkeur. Maar omdat dit een stick is brengt dit wel heel makkelijk aan en breng je niet ineens teveel aan in 1 keer.

      Verwijderen