Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

Purple Party!

Vandaag heb ik weer een ooglook voor jullie. Een ooglook die perfect is voor een avond stappen of een feest zoals een gala.


Als jullie de blogpost van gister gezien en gelezen hebben dan komt deze ooglook je misschien wel bekend voor. Zo niet kijk dan even naar het artikel van gisteren. Daar liet ik een blush zien, en die heb ik gebruikt bij deze ooglook. Maar goed vandaag gaat het echt om de ooglook.

Als eerst heb ik Martini (2 van links boven) gebruikt voor het hele ooglid en onder mijn wenkbrauw.
Daarna heb ik Purple haze (2e van rechts beneden) gebruikt voor in de crease. En dan Lotus Flower (3e van rechts boven) op mijn bewegend ooglid gebruikt. Uiteindelijk heb ik alles geblend en de kleuren nog een beetje aangebracht waar nodig. 
Daarna heb ik een dun lijntje eyeliner (van de Hema) en daarna mijn wimpers. Als eerst breng ik mascara aan met mascara van Maybeline voor extra volume. En daarna ga ik er nog even langs met een mascara van Golden Rose. Ik merk dat mijn wimpers dan veel voller lijken. Ook doe ik mijn waterlijnen nog even extra aanzetten met een zwart potlood.

Dit is mijn ooglook. Ik vind hem echt super leuk, ik hoop jullie ook!
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe ooglook! Ik vind de kleuren je erg goed staan, en ze matchen ook mooi bij elkaar! Echt een mooie feestlook met al die glanzende kleuren. Leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen