Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Wattenschijf en wattenstaafjes houders

Wattenschijfjes en wattenstaafjes, wie gebruikt ze niet? Voor make-up, oren schoonmaken (lees alleen je oorschelp) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook bij mij gaan ze er altijd belachelijk snel doorheen. Bij het verwijderen of bijwerken van make-up of nagellak.




Ik loop altijd een handige manier te zoeken om ze zo op te bergen dat ik meteen bij kan, zonder dat ik verpakkingen hoeft openen of moeilijk hoef te doen. Ik bewaarde mijn wattenstaafjes altijd in het doosje waar ze inzitten als je ze koopt, alleen dat bakje valt nog wel eens om. Mijn wattenstaafjes zitten in een bak waar je eigenlijk koffiepads in bewaard.  Nu was ik bij de action tegen en kwam ik dit tegen.

Houders voor wattenschijfjes en wattenstaafjes. Hoe makkelijk is dit?! De oplossing voor iedereen die deze veel gebruikt. Deze kon ik dus ook niet laten liggen.

Wattenschijfjes houder
Een mooi doorzichtige pot met aan de voorkant een opening zodat je de wattenschijfjes er makkelijk uit kan halen. Het heeft dezelfde vorm als de koffiepad houder die ik al gebruikte. Alleen hierbij hoef ik de deksel er niet af te halen als ik wattenschijfjes nodig heb.

Wattenstaafjes houder
Een mooi doosje in hetzelfde design als de houder voor de wattenschijfjes. Aan de onderkant is hij iets open en de onderkant is een soort bakje waar ze in de terecht komen. Zo kun je makkelijk je wattenstaafje pakken. Je moet ze er wel netjes inleggen anders werkt het niet.

Hierbij een foto van de beide bakjes in mijn dagelijkse make-up stash. Ik vind ze er heel luxe uitzien. Zoals ik al zei zijn deze opberg systemen verkrijgbaar bij de Action. En dat voor nog geen €5,-

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten