Pagina's

donderdag 7 mei 2015

Nailsinc gel nagellak

Nagellak die de volgende dag alweer begint te chippen. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten.
Het lijkt wel alsof alle merken hierop in spelen. Zo ook Nailsinc, niet een heel bekend merk voor mij maar ik ga hem vandaag testen voor jullie.


Ik kwam met dit merk in aanraking door de Beautubox. Een heerlijk fris zomers kleurtje die belooft zo goed te blijven zitten als een gellak. De lak dekt in 2 laagjes en met een smal kwastje brengt hij super fijn aan.Ook droogt de lak lekker snel.

Maar echt lang blijven zitten als een gel lak doet hij niet. Na 3 dagen begon hij te chippen. Natuurlijk is er een verschil met echte gellak wat uithard met een lamp of een lak wat aan de buitenlucht opdroogt. Maar toch had ik wel langer verwacht dan 3 dagen. 

Verder ben ik super tevreden over deze lak. De kleur is mooi en brengt goed aan. Ik zou deze lak zeker aanraden en is te bestellen op www.nailsinc.com
De kleur die ik draag is: Kensington Passage

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten